Helgen

Denna helgen har flugit förbi i en väldans fart som vanligt trots att vi typ fick en extra dag i och med att Lilla H var ledig från skolan i fredags och maken passade på att ta ledigt på eftermiddagen så vi kunde ha lite familjemys. 
Vi åkte till Bristol och gick på @bristol science museum. Maken tyckte nog det var roligast. Skämt å sido vi hade alla väldigt roligt. 

Det fanns massor av roliga saker att testa på där och trots att Lilla H inte är så gammal var hon väldigt intresserad av allt. De har verkligen gjort det lätt och pedagogiskt för barn. 
 
På kvällen gick jag ut med mina grannar på en tjejkväll på stan. Vi gick till Hall & Woodhouse och drack drinkar och snackade skit. 
 
I lördags var vi hemma och tog det lugnt på dagen. Sen gick jag och Lilla H upp och hängde lite i grannens trädgård. Lilla H hoppade på studsmattan och jag satt i skuggan (ja hör och häpna, i solen var det för varmt) och njöt. 
 
Lilla H med grannbarnen överst & sen en bild på oss två innan vi gick upp. 
 
Efter det åkte vi hela familjen till Chippenham till våra nya vänner som bjöd på lördagsmiddag. 
 
Gårdagen ägnades åt jobb i Bristol för min del, svenskfika för Lilla H & maken och sedan party för Lilla Hs del på eftermiddagen. 
 

Kommentarer

Postat av: Måd

Ser ut att vara ett väldigt kul museum för aktiv familj.Bra du lägger upp bilder från instagram då jag inte kan se dem här.
Krama Haley från Mormis!

Svar: Konstigt att du inte kan se dem.
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-10-15 kl: 02:56:52
Postat av: AO

Intr konstigt att helgen bara försvann med så många trevligheter! Kram på er! 😊❤️

Svar: Den tenderar att flyga iväg varje vecka 😊
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-10-15 kl: 08:55:22
Postat av: AO

Haley ser verkligen ut att trivas i granntjejens famn!
Vilken mysig stämning det verkar vara.
Så härligt!

Svar: Ja hon älskar Sophia!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-10-15 kl: 17:53:47
Postat av: Mia & Philip

Vilken mysig helg!!!
Kram på er

Svar: Kram själv!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-10-15 kl: 20:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0