Bilder

Jag och min kompis tar alltid bilder på oss själva och skickar till varandra. Låter kanske helsnurrigt men när man bor långt ifrån varandra kan det vara kul att få ett mms där det står tex jag just nu på väg till jobbet eller nåt annat. Här kan ni få se de senaste bilderna jag skickat iväg. 
1. Ikväll när vi skulle ut och äta fredagsmiddag på stan. Nej tofflorna byttes ut mot stövlar. 
2. Jag på väg till skolan för pick up en regnig dag. Helga älskar du din Musto lika mycket som jag!
3. Påväg till stan för brunch.
 
Någon mer som vill börja skicka bilder med mig? Hojta' 

Kommentarer

Postat av: Hanna

Vad skoj; ) och så fin du är på alla bilder, vart kan man hitta den vinröda kklänningen? Kram

Svar: H&M!! 99 kr eller nåt. Bästa köpet på länge!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-10-05 kl: 19:12:26
Postat av: Vira

Dun Mustojacka är bara så snygg! Var har du hittat den?

Svar: I en Mustobutik.
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-10-07 kl: 15:32:07
Postat av: Helga

Fin du är! Japp min Musto används väldigt flitigt!! :)

Svar: Vad bra! Min med!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-10-09 kl: 21:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0