Tankar

Sitter och kollar lite på Google Earth och inspekterar omgivningarna runt vårt nya hem i Bath. Vårt område ser så trevligt ut, jag hoppas verkligen att det är det också. Fick världens panik innan när vi pratade om faktiskt flyttdatum. Vi har hela tiden spetsat in oss på den 18 februari men sen sa min man att vi kanske måste åka den 17 februari och då fick jag världens panik. Kände att det går bara inte! Eventuellt åker min man då eftersom att han måste vara där för jobbets skull och jag några dagar senare med Lilla H. Vad jag nu ska göra här hemma i tre dagar extra?
 
Vi har även tittat på möbler till vårt nya hem. Vi kommer inte att ta med några möbler utan de vi har här kommer vi magasinera och enbart ta med Lilla H:s saker, våra kläder och personliga småsaker. Blir ca 6 kubik som vi flyttar. Något vi debatterar lite om är om vi ska ta med lådan med julsaker. Min man tycker inte det och jag tycker att vi ska det. Han menar att vi inte kommer fira några jular där men jag känner att hela december utan adventljusstakar och tomtar i hemmet, hur ska det gå?
 
Vårt hus är det vita längst till höger på bilden. Visst ser området trevligt ut. Husen ser nya och fräscha ut och inte sådär engelskt nedgångna som de flesta är.

Kommentarer

Postat av: Mia

Ser supermysigt ut!!!
ta med julsakerna... Lovar att du kommer sakna dem annars..
Kram

Skrivet: 2013-01-22 kl: 22:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0