10 Januari

Det går segt med bloggandet just nu. Jag hade faktiskt väldigt fina foton som jag skulle visa er men självklart så har kameran tagit sönder dem! Jag förstår ingenting. I minneskortet så visas korten bara som typ ett sönderivet foto. Så jäkla (förlåt) typiskt. När jag tänker på det så är nyårsbilderna också borta!
 
Jag har ju varit hos tandläkaren och dragit ut en tand. Förvånansvärt snabbt gick det, typ 7 minuter från att jag klev in i rummet och tills jag gick ut. Bedövad och klar! Visdomstanden borta! Fast de där sju minuterna kändes bara korta efteråt, undertiden hann jag både gråta, skrika och hyperventilera. Tandläkaren frågade om det gjorde ont vid nåt tillfälle och jag bara näääääääää (skrikandes)!!! Har jag nämnt min tandläkarskräck?
 
I morgon kommer märklaren och ska titta på vårt hus. Om en månad flyttar vi och har vi tur är det sålt tills dess. Vet ni någon som letar hus så kan ni ju hojta. Vi funderade på uthyrning först men kände sen att det bli för mycket jobb. Plus att vi vet ju inte riktigt när vi kommer tillbaka (om vi kommer tillbaka). 
 
Midsommar är också bokat och klart. Det blir camping (stuga för vår del) med mammagänget, tredje året i rad. Kan man kalla det tradition då? Eftersom att vi har vissa krav samt vill bo bredvid varandra måste det bokas så tidigt som januari. Känns kontigt att precis avsluta julen och gå direkt över till midsommarplanerna. Men så är det. Speciellt då vi bor i England så då är det skönt om allt är färdigt innan vi åker.
 
I brist på bättre får ni en bild på vårt badrum.
Skulle egentligen visat en bild på vårt hus men hittade ingen. 

Kommentarer

Postat av: Sandra Benne

Tradition tycker jag vi kan kalla det nu:)
Hm- konstigt med kameran, det är inte så att du har ändrat nån inställning och ev fotar i RAW istället för jpeg, (raw=digitalt negativ som behöver redigeras i datorn)
el är det minneskortet som är sönder, hoppas verkligen inte det är kameran!!!

Skrivet: 2013-01-11 kl: 07:17:38
Postat av: london mamma

Super frascht badrum! :-)

Ang pilbage, sa koper jag nastan alla leksaker till min fyra aring pa Amazon.co.uk - tips for England bor (fast ni kanske inte flyttat/flyttar an pa ett tag) Bra pris och oftast fri frakt. Bifogar lank, ittade en for sa lite som ca 40 SEK! http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_ss_c_0_27?url=search-alias%3Dtoys&field-keywords=childrens+bow+and+arrow+set&sprefix=childrens+bow+and+arrow+set%2Caps%2C188

Skrivet: 2013-01-12 kl: 16:20:40
URL: http://www.catscompilation.blogspot.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0