Tisdag

Hej vad har ni för er? Jag sitter och pustar ut i soffan. Det är snart dags att lägga sig. Denna dagen har gått i ett. Dagarna nuförtiden brukar vara ganska lugna, jag bokar av så mycket jag bara kan för att kunna vila mitt huvud. Men idag var jag vara tvungen att ta mig till Bristol för att besöka Toys R Us. Julklappar stod på agendan. Skyndade in på Asda också (en stor supermarket) och insåg att massor av saker på hennes lista fanns där också fast billigare. Perfekt! 

Efter jag hämtat Lilla H i skolan fick vi ta en sväng till doktorn (igen) för att kolla hennes öron. Inflammationen är fortfarande där men på väg åt rätt håll. Hoppas den hinner försvinna tills lördag. 

Hann med lunch också. Vissa tycker det är tragiskt att äta lunch själv ute. Jag tycker att det är lyxigt. Sitta helt själv, beställa in vad man vill. Läsa tidning, titta på folk och bara vara. 

Kommentarer

Postat av: AO

Verkar sköönt och ser väldigt smarrigt ut! :-)

Skrivet: 2013-12-11 kl: 16:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0