Välkomna!

Välkomna!!
 
Här kommer ni kunna följa mig, min man Olof och vår dotter Haley på vårt livs resa. Till våren flyttar vi alla tre till Bath i England för att bo då Olof fått jobb där. Hur länge vi stannar vet vi inte ännu. Ni kommer för följa oss genom förberedelser, flytten och på plats. Bloggen kommer fokusera på alla oss i familjen så ni som följt Lilla H:s blogg kommer inte bli besvikna, Haley kommer självklart vara en stor del av bloggen här också. Även min make kommer att gästblogga ibland! Kommentera gärna!
 
♥Cecilia

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Vad roligt att du hittade till min blogg :-)

Nu ska jag börja följa er också - låter jättespännande med flytt utomlands!

Skrivet: 2012-11-14 kl: 20:41:50
URL: http://www.storiesbyp.blogspot.com
Postat av: Mia

Ska bli så kul att följa er här!!
Spännande..
Kram

Svar: Vad bra då har jag en trogen läsare i alla fall!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2012-11-14 kl: 22:27:56
Postat av: Caroline

Vad spännande! Lycka till med allting!

Svar: Tack så mycket!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2012-11-15 kl: 14:24:18
URL: http://www.carolineofmalmo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0