Vänner ♥

Jag var ute och gick med min kompis Sandra idag. Hon har väldigt många åsikter om allt och framförallt om Mig! Några av sakerna hon sa:


- du är ju knäpp
- nej men vad söt du är (inte positivt menat mer nedlåtande)
- nej men vad rolig du är (inte heller positivt menat)
- jag tycker synd om din man
- jag står på hans sida
- att han står ut
- med mera....


JAG ÄLSKAR DET! Vem ska annars säga sanningen till en om inte ens vänner? Nu var ju meningarna tagna ur sitt sammanhang men jag ville påvisa att vänner är såna som är ärliga!

Sandra med yngsta dottern Naima.


Kommentarer

Postat av: Sandra

Hahaha! Vilken bra kompis jag verkar vara, men det kan jag ta. Förstår att detta är en del i din frigörelseprocess nu när du ska flytta. Häng ut mig bara! ;)

Skrivet: 2012-11-28 kl: 14:11:36
Postat av: ellenojag

Håller med, då vet man att det är äkta vänner!

Jadu Ellen är besatt av den där klänningen, hon frågade om hon fick ha den på dagis, men jag sa nej och det köpte hon som tur var!!! :)

Skrivet: 2012-11-28 kl: 22:24:49
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Sandra B

Haha Cecilia men så rätt:)

Skrivet: 2012-11-29 kl: 22:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0