Bloggdesignen

Är det någon som har problem med att läsa bloggen från mobilen? Testa gärna att göra det och meddela mig om så är fallet. Jag har nämligen själv problem med det, hela bloggen är flyttad åt vänster så en del av menyn försvinner. Iriiterande, måste försöka ändra inställningarna. Headern skall också finslipas. Funderar också på att göra texten i inläggen lite mörkare, vad tycker ni? Är den otydlig att se? Ge gärna lite feedback så jag vet vad som behöver ändras och vad som är bra osv.
 
Ett utkast av den första headern jag gjorde men jag tyckte den blev för plottrig. Fick inte riktigt till min vision!
 
 

Kommentarer

Postat av: Hanna- mamma till Elina och Molly

Den är lite dragen åt vänster när man kollar på iphonen, men annars tycker jag designen är jätte fin;)

Skrivet: 2012-11-18 kl: 06:49:13
URL: http://Fruhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0