Kompisar

 
Lilla H är glad när hon äntligen får leka med Alina som haft vattkoppor. Egentligen hade jag med glädje låtit smitta henne men just nu vid jultider känndes det sådär. Annars kan det ju vara skönt att ha det överstökat vid ett planerat tillfälle som man säger så.
 
 
Testade mina photoshop-skills och redigerade bort Alinas vattkoppor i ansiktet för lite övning. Tycker det blev bra! På första bilden fick jag inte bort alla. Tog också bort lite chokladfläckar i min dotters ansikte ;-) Vill ni se orginalbilden så kan ni se den nedan. Klicka på den för att få den större.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Så lyckliga:)

Skrivet: 2012-12-29 kl: 21:31:38
Postat av: Sandra Benne

så lyckliga:)

Skrivet: 2012-12-29 kl: 21:32:05
Postat av: Lilla H

Ja det var de också du var ju med ;-)

Skrivet: 2012-12-29 kl: 21:41:28
URL: http://haleyborg.blogg.se
Postat av: Cecilia

Anonym- Ja verkligen!

Skrivet: 2012-12-30 kl: 22:45:56
URL: http://homeawayfromhome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0