Julklappstips!

Vill bara tipsa er om några av mina favoritleksaker! Matset från Jabadabado. Lilla H fullkomligt älskar sina olika matleksaker i trä. Nytillskottet är sex härliga glasspinnar med tillhörande ställ/låda. Rullrårtan ni ser är också en favorit. Kakfatet har hon haft ganska länge nu och jag vet inte hur många gånger man blivit bjuden på fika med de där kakorna! De är lite skavda i kanterna men det är bara för att alla barn som kommer hit älskar att leka med dem. Bor ni här där vi bor så finns de billigt i inredningsbutiken på Storgatan. Annars kan de hittas tex här
 
 
Tack snälla farmor för adventspresenten med glassar i. Jag bjuder alla som jag träffar på de goda glassarna!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Från rosenskimrande till ilsket rött- det ljuva familjelivet.

Visst är det underbart med alla dessa matleksaker! Älskar dem nig mer än vad barnen gör :)
Kolla på www.blåelefant.se de har massor med trämatsaker. Har beställt mkt därifrån :)

O angående kommentaren du lämnade för längesedan så tycker jag att du gjorde helt rätt. Det var ju ditt barn du förlorade.
Tycker att det här med att sorg är obekvämt blev så tydligt i din blogg, för om jag inte minns fel så fick du fler kommentarer till ett inlägg om polarn o pyret än under inlägget där du berättade att du förlorat ditt barn.
Kram!

Svar: Jag vet! det stavas Y.T.A.!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2012-12-05 kl: 13:30:54
URL: http://www.johannaolinnea.wordpress.com
Postat av: Hanna- mamma till Elina och Molly

Jätte fina saker;) kan tänka mig att hon älskar att leka med dem;) ert nya hus ser jätte fint ut, ser nästan ut som det ligger vid Medelhavet;) hoppas ni kommer att trivas där! Kram

Svar: Ja man får lite den känslan av uteplatsen! Hoppas vädret påminner om medelhavet också!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2012-12-06 kl: 08:56:46
URL: http://Fruhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0