Funderingar

Något Lilla H funderar mycket på är om hon kommer få ett nytt rum när vi flyttar. Det är fantastiskt hur olika vuxna och barn tänker. Självklart ska hon få ett nytt rum och inte bara det, hon skall få ett eget badrum också! Vi kommer att packa ner hela hennes rum här i Sverige och skeppa det över till England. Just hennes rum kommer bestå av exakt samma möbler och prylar så hon känner sig hemma i sitt nya rum och den nya tillvaron!
 
Bild ffrån Lilla H:s rum som det ser ut just nu!

Kommentarer

Postat av: Jennie & FrökenFlis

hejsan! Va kul att du skrev till mig, för de va längesedan jag kiakde in hos dig nu. Ser att du bytt bloggnamn & att ni ska flytta till england. Spännande!

Kramar

Svar: Ja det var ett tag sedan jag var inne hos dig också! Det händer mycket på några månader ;-)
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2012-12-12 kl: 16:51:22
URL: http://jenniesays.blogg.se
Postat av: Angelica

Spännande med flytt!

Svar: Jag vet!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2012-12-13 kl: 19:32:19
URL: http://thisismylife.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0