12 12 12

Ikväll har vi varit på luciatåg på Lilla H:s förskola. Jag satt laddad med kameran men precis när de kom in så började kameran strula och ville inte ta några bilder. Jag blev knäckt men försökte ändå fånga ögonblicket med min mobilkamera. Det blev bara en suddig röra. När vi fikade senare så hjälpte en annan mamma mig att få igång kameran igen så de enda bilderna jag fick från kvällen var på Lilla H & Alina innan vi skulle gå hem. Typiskt!
 
Kan i alla fall berätta att Lilla H stod med i tåget några sånger och kom sedan och satte sig i mitt knä. Hon var så söt när hon stod där framme och höll en annan flicka i handen. Hon höll ljuset så det pekade neråt och sjöng med ibland. Så synd att jag inte kan visa er en bild!
 
Rätt roligt att Lilla H & Alina är så lika varandra i färgerna då jag och Alinas mamma är så otroligt olika till utseendet. När våra barn går tillsammans säger folk ofta att de alla tre (Alinas bror Leon också) ser ut att vara syskon. Här är en bild på dem för 1,5 år sedan!
 

Kommentarer

Postat av: ellenojag

Ja de skulle verkligen kunna vara systrar, jättelika!!

Skrivet: 2012-12-13 kl: 22:51:18
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0