Kvällsfunderingar

Sitter och funderar på om jag ska se något på TV. Jag ser aldrig på TV. Jag tittar på serier, youtube, playkanaler osv men aldrig direkt på TV. Jag har ingen aning om vad som går på TV just nu och kanalerna här i England är så många. Om vi i Sverige har kanal 1,2 & 4 så har de ca 25 kanaler. Vi har inte ens Sky utan bara de kanaler man automatiskt får och de är så många att jag inte vet vart jag ska börja. Får kanske köpa mig någon sorts programtablå och börja plugga lite på det. Det är märkligt i ett nytt land att man har svårt att veta vilka kanaler som visar vad. Helst vill jag ju åt alla Engelska deckare och mordprogram.
 
Maken nattar lillan och sen ska ha ut och äta på stan med en jobbarkompis. Vi försöker få henne i säng i hyfsad tid nuförtiden men det är svårt. Detta barn har ju hela sitt liv varit uppe ganska sent så hon har svårt att ställa om.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0