Style

Min dotter har börjat fixa sig framför spegeln. Hon är otroligt noga med just sitt hår. Vet inte om det har och göra med att när hon går i skolan måste hon ha håret uppsatt och borta från ansiktet och färgen på hårband får endast vara blå/grå. Det är väldigt strikt. På helgerna vill hon alltid ha andra frisyrer. Hon har inte fått detta fixande från mig då min frisyr nästan alltid består av en slarvig tofs och på sin höjd plattar jag håret. 

Lillan fixar sitt hår inför ett besök på Ikea idag. Jag är ju sååå dålig på frisyrer och kan knappt göra en vanlig fläta. Men jag försöker hjälpa henne och tittar på tutorials på youtube för inbakad fläta osv men det går inget vidare. 

Nöjd en liten stund. Sen måste något sista ändras innan vi kan gå. 


Kommentarer

Postat av: MB

Älskar jag denna flicka? JAAAAA, det gör jag!
Finns inte ord för det.....! Kram

Skrivet: 2014-02-03 kl: 13:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0