2+1=3

Vi har varit själva jag & Lilla H nu i två veckor men idag äntligen kom pappa hem. Älskade unge så glad hon varit. Maken som flugit hela natten var så trött och Lilla H lät honom snällt sova i hennes säng när hon såg en film. Allt för att ha pappa så nära som möjligt. Hon hade även bäddat om honom så sött med små dockfiltar och såg jag när jag kikade in. 
 
Det är väldigt skönt att vara hela familjen igen. Det känns alltid som något fattas en när vi inte är alla. Tack och lov för FaceTime som vi använder flitigt. 
 

Kommentarer

Postat av: Malin

Snyggaste byxorna är det de rosa jeansen med kaniner från H&M? Är tröjan från Ralph Lauren ny också hut många han hon?

Svar: Ja det stämmer byxorna är från hm. Söta? Tröjan är från RL som du trodde. Vet inte exakt, fem sex stycken kanske. Den modellen är smidig, snygg och finns i många färger.
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-09-16 kl: 00:31:50
Postat av: Malin

Glömde säga att det är roligt att fin man är tillbaka!

Svar: Tack!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-09-16 kl: 00:32:56
Postat av: Mia & Philip

Härligt med familjen samlad❤

Svar: Jag vet. Jobbigt med en man som reser! Svårt att finna en vardag i det hela.
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-09-16 kl: 09:07:48
Postat av: Helga

Skönt att ni är samlade igen!! Kram på er!!

Svar: Ännu bättre om ni vore här 😘
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-09-16 kl: 20:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0