Söndag

Hej på er! Jag lovade att jag skulle uppdatera duktigt i helgen ocH jag håller alltid ett löfte! Idag skulle vi egentligen till en fågelskrämmafestival en bit härifrån. Hade varit intressant, man går typ en tipsrunda genom folks trädgårdar och tittar på en massa olika fågelskrämmor. Sen dricker man grön öl och äter korv haha! Men Olofs arbetskamrat som bjudit ut oss hade sjuka barN och är det något vi inte vill just nu innan Sverige det är att bli sjuka. Så vi skippade det. 
 
I stället bestämde vi oss för att gå på Larkhall Festival som under helgen pågår här i området vi bor. Deras program är väldigt omfattande och avslutas med ett party in the park i morgon kväll i vår älskade Alice Park. Först gick förstås upp till grannarna för lite lunchvin i deras trädgård. Lilla H lekte som vanligt med Elia  Sen gick vi till festivalen och strosade omkring. Efter det gick vi till Alice Park som var smockad av folk på filtar, lekande barn och glad musik. Där tillbringade vi resten av eftermiddagen! Lilla H har verkligen fattat tycke för vår grannfamilj och sätter sig utan tvekan i någon av deras knän, här nedan i Melitas. Solen gassade, klarblå himmel och 22 grader! Weeehoo vilken perfekt dag! När vi kom hem lagade jag mat och Lilla H pysslade.  Bilder....?
Såklart! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0