Trött

Känner inte ni er trötta ibland? Det gör jag. Just nu känner jag mig trött. Trött på att ha en värkande axel som upptar alldeles för mycket av min tid. Trött på att vissa saker i livets pussel tar sådan tid, att man måste uppsöka läkare osv. Trött på att ha en icke spolbar toalett. Varje besök på en vanlig känns som rena lyxen. Trött på att ständigt längta till något i framtiden. Vill leva i nuet. Trött på regnet. Ja ni hör, massor av saker sin jag suckar över just nu.
 
.....men jag kan berätta en sak för er.... inget av det har gjort mig så trött som jag blev den där morgonen i England när en man ringde på dörren och bad mig ta en titt utanför. Då blev jag riktigt trött!
 
Jäkla fåglar!!! 

Kommentarer

Postat av: Måd

Vad har hänt med axeln?

Svar: Jag har ont i den. Spänner mig för mycket.
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-08-02 kl: 12:09:42
Postat av: Anna

Hur kommer det sig att lyxlirare som Du bor utan toalett?

Svar: Jag har en toa. Men den går ej att spola det är en mulltoa.
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-08-02 kl: 16:28:43
Postat av: AO

Mulltoa,ingen spolning!

Svar: Precis!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-08-02 kl: 22:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0