Söndag

Jag har spetsat in mig på en ny handväska. Drömväskan är en Mulberry Bayswater och vad är inte bättre ställe att inhandla den än där de har självaste Mulberryfabriken? Den råkar nämligen ligga här i krokarna och i Söndags begav vi oss dit. Hittade massor av fina väskor färska ut ur fabriken men det är fortfarande Bayswatern jag vill ha! 
 
Efter det åkte vi runt lite planlöst efter något ställe att äta på och blev tipsade om The Barge. Kanonfint ställe vid en liten flod där det var otroligt vackert och lugnt och med båtar som åkte förbi och det fanns en manuell sluss också. Spännande. 
 

Kommentarer

Postat av: Anneli Ö Gustavsson

Klart du ska köpa drömväskan! En kvinna kan aldrig ha för många väskor.

Svar: Ja det är sant! Får bli efter sommaren när vi är tillbaka i England.
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-07-02 kl: 10:31:17
Postat av: Mia & Philip

Köp köp köp!
Happy wife, happy life;)
Kram

Svar: Jag ska! Är ju rätt lycklig ändå men med en ny väska kanske man blir lite lite lyckligare!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-07-02 kl: 12:47:03
Postat av: Helga

Nice, very nice!!

Svar: Jag vet!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-07-02 kl: 19:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0