Åhus

Vi har varit iväg på semester några dagar med Johanna, Christian & Elis. Vi bestämde oss för att åka till Åhus i Skåne. Vi har haft det superbra och barnen har haft dagarna fulla av bad, lek och annat skoj. Vädret har varit kanon också och sällskapet kunde inte bli bättre. Vi sov i tält och de i husvagn. Här kommer en bildbomb. 
 
Första kvällen gick vi ner till stranden för lite kvällsbad och glass. Fantastiskt fint var det
 
Fint att sitta och äta glass med denna utsikt. 
 
Fast Johanna & Christan hade både spis och ugn hade jag gett mig tusan på att laga min frukost på stormkök
 
Bad på stranden
 
Jag & Johanna
 
Köper glass inne i Åhus. De har supergod glass där så det blev en hel del glassätande. 
 
Hela gänget äter glass! 
 
Bad i poolen blev det en dag också. Skönt att slippa all sand ibland. Är ju lite allergisk mot sand. 
 
Middag ute. Christan sa hela tiden att det såg ut som ett zigernarläger hos oss. Ha ha visst var vi lite lite udda med ugnen på backen, stolar och filtar osv. Men det var en del av charmen. 
 
Vi hade sett till att få en plats vid lekplatsen dock barnen var där väldigt ofta. Här står de och pratar med några äldre barn. 

Kommentarer

Postat av: Johanna

Vilken toppenresa! Kram!

Svar: Ja!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-08-13 kl: 07:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0