Våra saker!

Igår anlände äntligen lastbilen med alla våra saker och ingen kunde vara gladare än Lilla H. Som hon har väntat på sina leksaker och kläder. Jag tog emot två engelska herrar som fick bära medan jag dirigerade och bockade av. Fick nästan dåligt samvete då de kom kånkande och jag fick dirigera upp dem på tredje våningen! Jaja vi betalar ju för att få det inburet så.

Lilla H har ägnat dagen åt att styra och ställa i sitt rum. Jag har packat upp och har hjälpt till ibland och ibland lekt med sakerna. Det ser ut som kriget där inne. Jag vill helst att vi packar upp och får saker och ting på sin plats innan vi börjar leka men det vill inte hon.

Efter en massa uppackande så bytte vi om och hoppade ner i jacuzzin som vi har ute på baksidan. Fantastiskt härligt. Linda, att du missade detta. Stjärnklart, det varma vattnet som ångar och en busig fyraårig som bara älskar det! Det är livet det!


Kommentarer

Postat av: AO

Alla leksakerna på plats, toppen!

Skrivet: 2013-03-02 kl: 19:22:24
URL: http://homeawayfromhome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0