Misstag!

Hur dålig förälder känner man sig inte när man håller på att plocka undan som bäst efter ett vad man själv tror var ett riktigt lyckat födelsedagskalas för sin lilla dotter och då får höra "Mamma det var ingen som sjöng för mig på mitt kalas. Ni glömde sjunga för mig"?? Det gick verkligen rakt in i mammahjärtat. Det var ingen anklagan i hennes röst eller missnöjdhet, utan ett rent konstaterande, vi glömde sjunga för henne! Både jag och min man tittade på varandra och.... ja... hur kunde vi glömma bort det?! Klart man ska sjunga på ett kalas, hur kunde vi glömma det?!
 
Bild från förra året då vi sjöng för vår dotter!
Tur är väl det att vi har ett kalas kvar på lördag! Då jäklar ska det sjungas det vill jag lova! 
 
 

Kommentarer

Postat av: Linda M

Nu fick jag också dåligt samvete!

Skrivet: 2013-02-10 kl: 22:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0