Kalas

I helgen har vi haft kalas här hemma. Vi har firat både mig och vår älskade dotter eftersom att vi hunnit flytta innan vi fyller år. Släkt och vänner i en salig blandning i vårt hus, underbart! Min mamma som precis kommit hem från Thailand var där, min barndomsvän Maja, Lilla H:s kompisar, vår släkt och fler vänner. Jag fick underbart Pip porslin i present, tack alla! Lilla H överöstes med paket och i fokus stod nog prinsessan Merida som är hennes senaste "hangup"! Snälla Linda hade gjort världens finaste tårta och Lilla H fick både meridaklänning, pilbåge, kläder, duplo, ännu en prinsessklänning och doreleksaker. Hon är så glad för alla presenter! Hon valde själv klädsel inför kalaset, en urtvättad gammal fiskbikini som hon haft sedan hon var ett år gammal. Jag lät henne hållas då jag visste vad paketen skulle innehålla och att hon förmodligen skulle vilja byta ganska snart! Efter kalaset städade vi lite, Lilla H badade med sina nya doreleksaker och sen gick vi bort till Sandra & Marcelo och såg melodifetivalen. En perfekt dag!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0