Hotell

Nu är vi incheckade på hotellet i stan och Lilla H älskar det. Jag vet inte men det är något med hotell hon gillar.

Dagen idag har ägnats åt att hålla sig borta från flyttfirman som ockuperat huset. Ni som följer mig på instagram vet redan detta! De är superduktiga och de har redan hunnit packa nästan allt. De ska fortsätta i morgon. Trodde det skulle kännas konstigt att ha främmande människor plocka bland mina saker men det har inte varit något problem alls. Känns inte ens sorgligt. Skumt. Jag längtar dock tills på lördag då vi kommer till England och efter min man.


Kommentarer

Postat av: Mia

Så mysigt!!!!
Hoppas ni får några härliga dagar innan det bär av till England ;)
Lycklig resa över också såklart;))
Kommer sakna er i påsk när vi kommer till hovet. Förstår inte hur Martin ska överleva vistelsen.. Vi får snart komma och hälsa på!!
Kramar

Skrivet: 2013-02-19 kl: 11:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0