Skolstart

Skolan har startat här och i år kan jag faktiskt skriva just skolan eftersom att här börjar barnen skolan när de är fyra år. Min älskade lilla tjej har nu gått två dagar och allt går bra. Detta trots att vi bytt skola från förra terminen och både lärare och klasskompisar är nya. Den skolan som hon gick på nursery förra året vore ju det sjäkvklara valet att fortsätta i men efter lite efterforskning valde vi att byta. 
 
Denna skolan har helt andra uniformer så numera är färgerna marinblå, grå & vit. Samt svarta skor. 

Kommentarer

Postat av: AO

Ser ju verkligen ut som en riktig liten skoltjej!
Eller,lika fin,på alla sätt,precis som alltid!
Good luck!
Miss you.....

Svar: Hon saknar dig också!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-09-10 kl: 17:56:40
Postat av: Anonym

Skoluniform är så sött önskar vi har det i Sverige.

Svar: Det är fint tycker jag och praktiskt.
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-09-10 kl: 20:44:48
Postat av: Mia & Philip

Såååå fin!!!

Svar: Jag vet!! :-) hoppas allt är bra med er?
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-09-11 kl: 12:19:02
Postat av: Mormis

Så fint att hon klarade de första dagarna så bra! Hon ser beslutsam ut.Kram

Svar: Hon har klarat av hela första veckan bra!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-09-11 kl: 13:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0