Tisdag

Helga är på plats! Jag beundrar henne som reser med två barn själv, då en bara är 9 månader. Imponerande! 
 
Det första vi gjorde idag var att åka till Disney Store för Meja ville köpa dockor. Lilla H fick också världens finaste Arieldräkt av Helga & Meja. När vi kom hem badade vi i jacuzzin och åt gröt. Gästerna sover nu, åtta somnade de. Jobbigt med jetlag (haha en timme). 
 
Världens gladaste tjej! Dräkten är så fin, lite roligt med något annorlunda än de vanliga prinsessklänningarna! 
 
Jacuzzin är alltid en hit. 
 

Kommentarer

Postat av: ellenojag

haha Ellen såg bilden och säger "åh mamma, sån måtte jag osså hau"

Svar: Haha ja vill hon ha en kan jag skicka en!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-03-20 kl: 13:30:47
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Måd

Ser härligt ut! Ha det nu riktigt bra tillsammans gamla goda vänner som ni er. Tala om jetlag.!Efter lång tåg, flyg och bilresa har jag landat i byn igen med svensk tid i kroppen.Men jag har ju inga småbarn att passa...
Kramar Mamma

Svar:
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-03-20 kl: 16:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0