Magnetröntgen MRI


I fredags var det dags för mig att genomgå en MRI för de vill scanna av mitt huvud och min nacke. Nu tror jag inte att de ska hitta något men jag var ändå nervös. Nervös över att tänk om de hittar något helt oväntat och det var en konstig känsla. Det kändes också lustigt efteråt och all personal tittade på mig. Jag försökte läsa av dem om de tittade på mig med medlidande som att de sett mina bilder & visste nåt jag inte visste. Hmm....


Jag har ju övergett NHS och går nu på ett privatsjukhus som heter Circle Bath det är ett underbart ställe som man genast känner sig omhändertagen och välkomnad på. 

Kommentarer

Postat av: MB

Jag tror de såg en mycket klart fungerande hjärna!
Men jag förstår känslan.....😏❤️

Svar: Jo jag hoppas det.
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2014-01-26 kl: 09:42:32
Postat av: Anna

Fy vad läskigt jag hoppas att du mår bra! Kram

Skrivet: 2014-01-26 kl: 11:14:28
Postat av: Sandra

Vad är NHS?

Svar: National Health Service. Alltså typ allmänna sjukvården. Hopplösa.
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2014-01-26 kl: 11:15:10
Postat av: Josabeth

Såg att du köp något från LV på semestern kan du inte visa vad det var?

Skrivet: 2014-01-26 kl: 15:57:26
URL: http://bitterblondin.se
Postat av: Sara

När kommer bildbomb från er semester?!?

Skrivet: 2014-01-26 kl: 19:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0