Tuesday

Idag har jag varit på stan med min kompis Kiki. Vi gick till ett tea room och åt frukost. Sedan strosade vi runt och provade smink och nagellack. Jag behövde hålla mig borta från huset då vi fick det städat idag. Vi städar själva men någon gång i månaden kommer städarna och städar igenom huset riktigt noggrant. Efter skolan följde en klasskompis och hennes mamma med hem och lekte. Kul att Lilla H börjar få kompisar. 
Jag idag. Väldigt blå kan man säga. Köpte klänningen i Sverige på rea, hade kostat runt 2000kr men fick den för 350kr pga att ett snöre saknades i midjan. Det kallar jag kap! 

Kommentarer

Postat av: AO

Vad roligt för henne! Betyder ju så mycket för självkänslan
också! Din outfit är ju såå snygg! 💖

Svar: Ja det gör det verkligen!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-10-02 kl: 19:46:04
Postat av: Måds

Roligt med kompisar även på fritiden.Du ser väldigt söt ut i de blå kläderna.
Nu börjar det bli varmare här, fler kommer till byn.Idag har vi gjort en längre skotertur på små vägar genom palmskogen.
Christer har skaffat en lärare som ska lära oss mer thailändska.Det är ett väldigt svårt språk för oss gamla.
Kram

Svar: Hmmm ja Haley hade nog lärt sig Thailändska lätt. Kanske lär hon sig lite när vi hälsar på!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-10-03 kl: 14:14:05
Postat av: Helga

Vad fin du är i håret nu!! Fin längd ! Kram

Svar: Tack söta du! Själv gillar jag inte längden. Omöjligt att göra nåt kul.
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-10-03 kl: 17:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0