Tisdag

Idag har jag fått så mycket gjort. Haley går ju numera heltid i skolan (den långa inskolningsfasen är slut) och helt plötsligt har jag massor av tid att hinna med annat på. Innan har man inte hunnit så mycket då hon varit där tre timmar. Man hinner hem och tillbaka känns det som ibland. Men nu ni, nu är det andra bullar.
 
Jag har hunnit med tvätt, jobbmöte, lunch,  massage och storhandling. Tänk vad skönt att ha allt sånt avklarat, både jobb, mig själv och hushåll innan lillan kommer hem. 

Jag på väg att möta upp min kollega Emma för att gå igenom lite planering. Stripigt hår jag vet! Det regnade lite. 

Kommentarer

Postat av: AO

Mellan vilka tider går hon nu,lilla hjärtat? ❤️⏰

Svar: 8.45-3.15
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-10-08 kl: 19:17:37
Postat av: AO

Antar att hon är ganska trött då,eller?

Svar: Trött ja det är bara förnamnet.
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-10-08 kl: 20:59:34
Postat av: Måd

Du låter effektiv och så hinner du längta lite efter Haley också!
Långa dagar för små barn kan jag tycka men det är väl lek också?

Skrivet: 2013-10-09 kl: 07:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0