Fullt

Någon frågade mig om jag inte tycker mitt liv är tråkigt i England. Jag måste säga att det är verkligen långt ifrån tråkigt. Det är fullt upp, precis som jag vill ha det. Men för en del kan det vara svårt att förstå och undrar "men VAD gör du hela dagarna" och för att ni ska få lite bättre koll på det hela tänkte jag skriva ner hur schemat sett ut senaste veckan. Idag är det onsdag så jag börjar med förra onsdagen. När jag skriver skola H menar jag lämna & hämta. Utelämnar alla vardagliga bestyr. Jag skulle nog säga att jag får det bästa utav vad livet har att erbjuda och skalat bort mycket stress och måsten.
 
Onsdag 
Skola H
Jobbmöte
Massage
Luncha med kollega
Handla
Middag på stan med tjejgäng
 
Torsdag
Skola H
Luncha med en vän
Jobbmöte
 
Fredag
Studiedag
Playdate hemma på förmiddagen 
Museum på eftermiddag 
Ute med grannarna och drack drinkar
 
Lördag
Tog det lugnt på dagen
Middag hos vänner på kvällen
 
Söndag
Jobbade på förmiddagen
Haley på kalas på eftermiddagen 
Handla
 
Måndag
Skola H
Simning H
 
Tisdag
Skola H
Massage
Lunch med en vän
Kompis till H med hem efter skolan
 
Onsdag
Skola H
Jobb på förmiddagen 
Playdate efter skolan
Pubkväll med de andra föräldrarna i Hs klass. 

Kommentarer

Postat av: AO

Härligt! Man ska hinna njuta av livet,inte bara finnas till! 😃
Och H är väl gärna hos de större grannbarnen,när ni går ut nån kväll....💖

Svar: Hon är hemma tillsammans med sin barnvakt Elia som är ett av de större grannbarnen ja.
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-10-17 kl: 17:31:40
Postat av: Sara

Du lever mitt drömliv med lagom mycket jobb, mycket familjetid och socialt umgänge

Svar: Tack, försöker balansera det på en lagom nivå.
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-10-17 kl: 18:57:38
Postat av: A

Du verkar ganska naiv om du tror att det där är ett bra liv att leva. Du jobbar tre gånger på en vecka du lunchar oftare vad är det för liv?

Skrivet: 2013-10-17 kl: 22:41:03
Postat av: Måd

Jag är glad att du är nöjd med ditt Englandsliv.❤
Hur går det med Haleys simning?🏊
Befinner mig i Porto Alegre på löpar resa.Lång resa hit men börjar återhämta mig.Omkring 40 svenska veteraner anmälda till olika tävlingar här.
Kramar✈🏃

Svar: Längtar tills vi kommer och hälsar på er! Simningen går bra. Hoppas du har det bra!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-10-18 kl: 14:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0