Andra svenskar

Idag eftermiddag efter att vi varit i parken åkte vi hem till en svensk tjej vi träffat på baletten. Hon kom fram till oss och frågade om vi var svenskar för hon hade hört att vi pratat svenska. Kul! Ett annat svenskt par var också där och efter fikat gick vi hem till det andra svenska paret och tittade på deras hus. Sedan gick vi spontant och åt middag på den lokala puben. 
 
 
Lilla H blev kär... eller nej inte kär, förälskad,  i deras sexåriga son Thor och jag tror han kände detsamma. De bondade över ett iPadspel och efter maten berättade hon för mig att Thor sagt att han ville hålla henne i handen. Snacka om att lägga in en stöt. Så på vägen hem höll de varandra i handen. Det var så gulligt att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. I bilen hem pratade hon inte om annat än Thor. 


Kommentarer

Postat av: Måd

Det är nog klokt med blandat umgänge , både engelsmän och svenskar.
Det måste vara lätt att bli förälskad i lilla H, det vet väl jag!❤

Svar: Ja säg den som ite är förälskad i henne ;-)
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-10-07 kl: 06:28:49
Postat av: Micha

Åh, första "kärleken"! Så söta!
Å vilken värme ni har, härligt!

Svar: Idag är det faktiskt ännu varmare!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-10-07 kl: 09:50:42
URL: http://michamittilivet.blogspot.se
Postat av: Anna

Det sötaste jag hört! Mitt hjärta smälter.

Svar: Mitt också!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-10-07 kl: 12:04:36
Postat av: Jenny

Vad gulligt! <3

Svar: Jag vet!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-10-07 kl: 13:55:05
Postat av: AO

Jaa,visst är hon oemotståndlig!! :))

Skrivet: 2013-10-07 kl: 17:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0