En härlig lördag (många bilder)

 Idag har vi haft det väldigt trevligt. Vi har varit på teater och på puben. Jag, Lilla H, kompisen E och hennes mamma var på The Egg och såg föreställningen Luna.
 

Jag har ju inte varit på barnteater så ofta och de jag har varit på har inte alls varit imponerande så jag blev verkligen positivt överraskad över hur välgjord produktionen var. The Egg är vad man kan kalla Theatre Royal Baths barndel med en cafe och egen scen där allt ser ut som på en vuxenteater bara att det är gjort för barn med små stolar, balkong osv (läs mer om The Eggs verksamhet och om Luna genom att klicka härChildrens Theathre är väldigt stort här och varje uppsättning går ca en månad och är slutsåld på nolltid. Dessa biljetter bokade vi i somras. I december sätter de upp Mumintrollet men där gick vi bet på biljetterna. 
 
 
Efter teatern var slut och alla apploderat så satt skådespelarna kvar på scene och sjöng sånger med barnen. Efteråt sen fick man hälsa på skådespelarna. Lilla H ville såklart hälsa på flickan som spelat Luna. 
 
 
Männen mötte upp oss efteråt när vi skulle äta lunch.
Hela gänget minus mig! 
 
Vi gick till en manazing pub där de brygger sin egen öl, röker sitt eget kött i sitt rökeri och den var verkligen trevligt inredd. Höjdpunkten för barnen var nog godispåsarna de fick av personalen tillsammans med notan :-) Ni får lite bilder nedan. 
 

Kommentarer

Postat av: AO

Alltid lika underhållande att läsa bloggen!
Jag säger bara,fortsätt njut av livet i Bath!

Svar: Vad bra det är för er skull jag skriver!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-11-17 kl: 09:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0