Dinner party

Vi har mest tagit det lugnt i helgen. Jag är fortfarande ganska matt efter en vecka med sjukdom. 

Fast igår var vi bjudna på dinner party hos föräldrarna till en av Lilla Hs klasskompisar. Vi var fyra par där och det var väldigt trevligt och kul att ses utan barnen. Klädkoden var fancy dress och är det något jag går igång på är det just att klä upp sig. Tyvärr lyckades jag inte få en bild på mig men jag hade på mig en grön klänning & klackskor.  Ni kan ana färgen på klänningen av bilderna nedan. Hoppas ni haft em bra helg. 



Kommentarer

Postat av: Måd

En elegant klänning, ser det ut som.Har du ofta grönt? Vacker färg på dig.

Svar: Inte så ofta. Har aldrig funderat på grönt riktigt. Gillar klänningen dock.
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-11-25 kl: 09:23:30
Postat av: AO

Du är såå fin!! 👗😊

Svar: Tack men du är ju partisk.
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-11-25 kl: 18:00:00
Postat av: Helga

Trevligt! Håller med din käre mor, grönt klär dig verkligen !!

Svar: Tusen tack så snäll du är!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-11-25 kl: 20:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0