Snart så....

Har precis pratat med Folkuniversitetet där jag kommer att ta privatlektioner i engelska språket under mina resterande tre veckor i Sverige. Jag har bett att få öva mitt tal och sociala språk och på måndag är det dags att starta. I helgen kommer även annonsen ut på huset. Efter mycket tänkande och velande fram och tillbaka har vi till slut bestämt oss för att behålla det. Vi kommer att hyra ut det tills vidare. Skolornas antagningsenhet i Storbritannien har inte accepterat vårt hyresavtal som bevis på att vi kommer vara bosatta i Bath så min makes jobb har fått skicka in ytterligare papper och nu skall allt vara klart med det. Alla uppsägningar av dagis, sophämtning, tv, bredband, tidning m.m. är bekräftade. Våra papper, alla på engelska, personbevis, vigselbevis, förmyndarskap och tusen andra intyg finns i vår pärm klara att följa med. Snart knyter vi i hop säcken och flyttar!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0