Info till er

Hej! Tänkte skriva lite info! Får massa samtal och sms från er och ni vill veta hur ni kommer i kontakt! Eftersom att jag inte har fått min tel ännu så har jag Olofs tel. 
 
Absolut bästa sättet att nå mig är just ni via facebook messenger. Ni kan också messa och ringa mitt svenska nummer men har inte alltid den tel på mig. Plus att det kostar en del. 
 
Alla undrar också hur det går här i England ocH det är ju det jag har bloggen till. DeT är så mycket enklare att skriva här än att messa samma sak till tio personer, ni hänger med va? Självklart vill jag prata med er massor och att ni kontaktar mig men tills jag fått ordning på tel och internet osv så är bloggen bästa källan. 
 
Även instagram uppdateras dagligen! Jag heter borgcecilia 
 
Bloggens statistik visar att ni är väldigt många som följer oss, vilket är sååååå kul! Dock får jag ingen som helst feedback av er. Kom igen och kommentera! Blir så glad av det! Skriv gärna lite vad ni haft för er osv. 
 
 
ok nu sover sömntutorna så det e bäst jag också sover! Godnatt! Saknar er alla! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0