Oh My G ... (!!!)

Jag tror jag dör så kul!! Hotellet vi ska bo på i Bangkok är lite sådär snofsig och ska vara lite coola med designen och allt så de har valt att göra väggarna till toaletten i glas. Gissa jag garvade när jag såg det. Hur ska min stackars make klara detta 😂😂😂 sååå hysteriskt kul! Jag och Lilla H ska stå med näsorna tryckta mot glaset när han är där inne. Privacy vad är det?? 


Dock tror jag nog att vi kommer att trivas alldeles utmärkt på hotellets roof top med en restaurang, pool, bar och en amazing utsikt. 

Ser ni hur fint det är upplyst på kvällen. 

Kommentarer

Postat av: AO

Ja,eller tvärt om,han kollar på dig! Det är inte sådant glas där man kan se ut men inte in....... ?
Hoppas ni får det underbart i vilket fall som helst!
Kram

Skrivet: 2013-12-13 kl: 13:07:17
Postat av: Cecilia

Men det ser du ju på bilderna att man gör Marianne, ser in alltså!

Skrivet: 2013-12-13 kl: 20:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0