England

Ibland glömmer jag bort att Sverige inte längre är vårt hem. Vi är ju bara här på semester. Fick ett mess av vår granne idag och då slog det mig att vi har ju ett liv där också. Vi har folk som saknar oss, ett hus som står tomt och väntar och en bil på parkeringen. Har inte haft någon direkt hemlängtan men jag ser fram emot att komma hem om några veckor. 
 
Undra tex hur stora Elias ankor har blivit nu. 
Många undrar förresten över det här med skoluniformer och Sofia & Elia är tonåringar och har på sig typiska uniformer för Secondary School. 

Kommentarer

Postat av: Sandra

Jag hade gärna haft uniform när jag gick i skolan! Har de inte kavaj också på vintern?

Svar: Jo det har de. Många skolor har slips också.
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-08-02 kl: 23:52:27
Postat av: #####

Du styr alla med hjärnhand,

Svar: Lär dig stava!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-08-04 kl: 00:37:46
Postat av: A

Vad är det för idiot ovan?

Svar: Jadu den som vet...
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-08-05 kl: 18:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0