Torsdag

Hur har ni det idag kära vänner? Själv njuter jag av lugnet. Får man säga så? Lillan är på förskolan och maken på jobbet. Det är bara andra gången på två veckor som Lilla H varit där, resten av tiden har hon varit sjuk. Mest suttit i soffan som en liten zombie. Hon ville ju inte ens gå på kalas i lördags. Sitt eget kalas pratar hon mycket om därimot. Hedersgästen på detta kalas verkar vara "lillasyster". Jag försöker förklara för henne att det varken kommer komma någon lillasyster eller lillebror i tid till detta kalas. Kanske inte till något kalas. Det kan man inte säkert veta. Jag undrar vart hon fått detta ifrån. Jag hoppas inte att jag var så dum i somras när jag var gravid och mätte tiden till Lilla H med att "ditt syskon kommer lagom till din födelsedag" (vilket då var sant). Den flickan har ett superminne utan dess like så då är det helt enkelt mitt fel. Nåja jag har ju några veckor på mig att rätta till det hela.

Lilla H älskar att spexa framför kameran som ni ser nedan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0