Hej

Ledsen för kass bloggning senaste dagarna. Tandvärken har upptagit medparten av min tid. Det är en visdomstand som spökar och på onsdag ska jag dra ut den. Denna veckan känns som rena kaoset. Maken ska iväg, min tand ska dras ut, jag har ingen bil & lillan är hemma från förskolan. 
 
Sitter just nu och tittar på högen pappersarbete som jag måste fixa snarast. Det är så otroligt mycket papper man måste fylla i om man skall flytta utomland. Alla papper måste verkligen vara rätt och det är så lätt att man missar något. Framförallt måste papprerna för Lilla H:s skola in snarast!
 
Nu ska jag slå mig ner i soffan och strax äta sushi som maken kommer hem med till mig. Får passa på att äta gott vet inte när jag kan göra det igen sen efter tandläkarbesöket. Har väldigt dålig erfarenhet av att dra ut visdomständer nämligen. 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0