Present

Min man kom hem från Kenya i fredags. Han hade med sig världens finaste present hem! 100 stycken höghöjdsrosor fraktade hela vägen från just Kenya! Han hade dem med sig hem i en enorm låda. JAg blev väldigt glad men samtidigt lite ställd. Min första tanke var hjälp vi har ju inte så många vaser!! Men det löste sig med lite högkantade krukor. Rosorna är verkligen enorma och superfina. Fick i massor av olika färger, de på bilden är bara en tiondel av alla jag fick. De står utspridda i huset i olika krukor. Det var över 11 år sedan vi började träffas. För elva år sedan var vi små barn, inte ens tjugo år fyllda! Nu är vi vuxna, med utbildning, jobb, hus, barn och allt!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0