Kamera

Det är skillnad på kamera och kamera. Har använt mobilen mest senaste året men inser att jag måste sluta med det och istället börja använda min riktiga kamera som jag fick i julklapp ehhh... förra året. Den tar verkligen fantastiska bilder. Jag borde gå en fotokurs eller en kamerakurs i alla fall som min kompis Sandra gjorde så man verkligen kan utnyttja alla funktioner som finns på kameran.
 
Tog med Haley upp på höjden bakom huset och testade lite i alla fall. Bilderna blev bra! Utsikten från vårt område är helt fantastiskt. Synd bara att det var dimma den dagen. Det vita otydliga i bakgrunden är ehentligen hela staden. Ska försöka ta med kameran oftare och börja visa er mer från Bath så ni får se hur staden ser ut.
 
 
  

Kommentarer

Postat av: Måd

Så bra du börjat använda din fina kamera! Ser fram emot flera bilder!
Vi är i Hua Hin för tandläkarbesök.God frukost !

Svar: Ja det är på tiden! Hoppas det går bra hos tandläkaren!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-09-27 kl: 04:12:39
Postat av: Malin

Vad fina bilder!!!

Svar: tack!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-09-27 kl: 14:33:25
Postat av: Sandra B

bra där!!!:I fina bilder

Svar: ja du inspirerade mig
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-09-28 kl: 07:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0