Vänner

Att Lilla H börjat få vänner här i England gör mig så glad. Hon är en tjej som verkligen knyter an till sina vänner och den hon ser som sin vän är väldigt speciell för henne. Jag försöker ta med en vän hem från skolan eller åka på lekdejt så ofta jag kan men alltid går det ju inte. Trots att Lilla H har lyxen att få åka hem efter skolan varje dag är det ju inte alltid man orkar, hinner eller vill. 

Helgerna brukar vi viga åt familjeaktiviteter hellre än lekdejtar då vi vill passa på att vara tillsammans. Dock har ju många av våra vänner vi umgås med här barn som Lilla H trivs bra med så gör vi något tillsammans så blir det ju som en lekdejt för henne. 

Hon har i alla fall kommit nära tjejerna i klassen och hon verkar vara mycket omtyckt vilket värmer i hjärtat för både mig och maken. Vi har nog varit lite oroliga över det här med vänner. Vi ryckte ju iväg henne från så många fina vänner i Sverige. 



Kommentarer

Postat av: Helga

Vad härligt! Är dock inte förvånad att Haley lyckas få många fina vänner, hon som är så social och påhittig! Hon är ju som du var när du var liten och vi träffades och började leka. Och se jag är ju kvar än!! Kram på er! Ps. Har bokat London 19-23 december. Nen ni kanske är i Thailand då?

Svar: Ja vi är ju det! Orutinerat att boka då vi eniväh :-)
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-10-23 kl: 08:07:26
Postat av: Måd

Håller med Helga om att lilla H är så härligt kreativ , öppen och aktiv som du var i den åldern.
Kram

Svar: Ja hör ofta att hon ärvt det från mig. Får väl snart inse faktum.
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-10-23 kl: 23:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0