Längtar

Idag har vi gjort något fantastiskt! Vi har bokat flygbiljetter till Thailand över jul och nyår! Jag är så glad och längtar ihjäl mig! Tre hela veckor av sol, bad och god mat. Både jag och maken älskar Thailand och vi var där på bröllopsresa 2008 och jag har även varit där flera gånger tidigare. Det bästa är ända att mina föräldrar har en lägenhet där. De delar sin tid mellan Sverige & Thailand och nu är det dags att åka ner och se hur de har det. Deras boende sitter ihop med ett femstjärnigt resort och där ska vi vara i tre veckor! Här komme lite bilder! 
 

Kommentarer

Postat av: Sandra B

Inte alls avis!!!!!:) vill också...åh så underbart att ha detta framför er:)

Svar: Hihi! Ni har ju en härlig resa att se fram emot nästa vecka!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-05-05 kl: 07:48:42
Postat av: Helga

Åh ser ju alldeles alldeles underbart ut!! Inte alls avis :) ni kommer få det lovely!'

Svar: Men först har vi ju ett underbart besök från er att se fram emot!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-05-05 kl: 08:20:54
Postat av: AO

Åh,vad roligt för er! Jag blir glad för er skull! Toppen! :-)

Svar: Hade bjudit med dig men den dagen Göran lämnar Europa den dagen vill jag se haha!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-05-05 kl: 19:02:53
URL: http://homeawayfromhome.blogg.se
Postat av: Sara E

Trodde du sa att ni inte är rika? Vem har råd med en lyxresa till Thailand i tre veckor och en ny bil?

Svar: Ja allt är ju relativt ellerhur?
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-05-05 kl: 20:45:40
Postat av: Mia & Philip

Så härligt!
Gjorde ni rätt i..
Kramar

Svar: Ja jag tror faktiskt vi gjorde det!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-05-06 kl: 22:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0