Ralph Lauren

En av fördelarna med att bo i England är att Ralph Lauren har en egen webshop här. Innan var det så svårt att köpa då den amerikanska ej skeppar till Sverige. Nu har jag hittat lite fina plagg som jag klickat hem till Lilla H.

När hon startar nursery här så gäller ju skoluniform men en del kläder kan man köpa utöver den så länge man håller sig inom färgramarna. På Lilla H:s nursery/skola är det rött och marinblått som gäller så jag tänkte den blåa gardigan uppe i vänstra hörnet kunde passa bra. Leggingsen tänkte jag ta i marinblått också och den sista koftan tänkte jag mig till fritiden.


Kommentarer

Postat av: AO

Åh,så fina! Kommer ju att passa henne perfekt!
Bra att man får ha andra kläder inom färgskalan.

Skrivet: 2013-03-02 kl: 19:15:40
Postat av: ellenojag

Såå fint! Ellen har koftan längst ner, såå fin! ganska stor i storlek dock, tyckte jag!!

Svar: De rear de koftorna nu. 80£ bara!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-03-04 kl: 21:25:22
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Mia&Phille

Jättefina vännen!!
Visst är det trist att man inte kan skeppa till Sverige,,
Hur ligger priserna. Lika billigt som i USA??
Kommer sakna er i påsk..
Kramar

Skrivet: 2013-03-06 kl: 16:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0