Födelsedag

Idag fyller vår älskade dotter 4 år! Det är förvisso tredje gången hon blir firad men det gör inget för jag älskar att fira henne! Dagen började med att hon och pappa gick upp och jag sov några timmar till (är ju lite sjuk) och de badade i jacuzzin och bakade tårta. Sen åt vi frukost innan vi begav oss till The Mall At Cribbs Causeway i Bristol. Gigantiskt är det. Typ som Emporia i Malmö. I alla fall vi skulle ju till Disney Store där Lilla H fick välja vad hon ville. Det blev två prinsar, en Belledocka, en Meridadocka & lite smycken. Sen köpte vi skoluniform till henne och åt sedan på T.G.I Friday där Lilla H fick ballonger och glass. Nu är vi hemma och tar det lugnt, ska snart sticka till affären och bunkra upp med jordgubbar, melon, hallon & blåbär. All mat är så billig här så vi äter mycket färska bär. 
 
Lilla H är så glad när vi sjunger för henne. Hon ville ha en sån "tårta" som hon åt på Axels födelsedag, alltså kladdkaka. Vi fick improvisera med ljusen, hade inga andra. 
 
"mamma denna vill jag ha i present"
 
Här har ni presenterna. Meridadockan är fantastiskt fin, det är nästan så jag skulle vilja köpa alla disneyprinsessorna som en slags samling. 

Kommentarer

Postat av: Måd

Grattis igen Haley!
Mormor

Skrivet: 2013-03-17 kl: 20:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0