Den nakna kocken!

Ikväll har vi ätit på Jamie Olivers restaurang "Jamies Italian". Kul att han valt att öppna en restaurang här, fast jag förstår varför, Bath är ju känt för alla sina bra restauranger så så klart han vill finnas här! Det finns även en butik bredvid där man kan köpa italienska delikatesser osv. 
 
Här får ni en bild på mig det är ni ju inte bortskämda här på bloggen. 
 
I bardelen där vi först satt en stund hängde stora lufttorkade skinkor. Gissa man blev sugen. förätten bestod av en bricka med antipasti Sen åt jag en hamburgare stl XL typ. Det var kul att man kunde kolla in de snygga (hihi) kockarna in action! 
 
Ärligt talat så var det inte någon höjdarrestaurang. Det strulade med vår bordsbokning,vi fick sitta i baren och vänta och vi fick ett värdelöst bord och till råga på det, maten var inte så bra. Inte alls. Jaja nu har vi ju testat i alla fall! 

Kommentarer

Postat av: Måd

Du passar fint i din nya frisyr med lugg! Den nakna kocken borde väl vara noga med sitt goda rykte även i Bath.Men hamburgaren hoppas jag var god ändå!

Svar: Hamburgaren var ok men inte någon himmelsk upplevelse.
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-03-25 kl: 15:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0