Dålig bloggning

Jag skyller på att vi inte gjort så mycket. Min make blev som ni vet sjuk i England och följde inte med och när vi kom fram blev lilla H sjuk med 39 graders feber i ett dygn och ligger nu på stadiga 38.5. Själv har jag känt att febern börjar smyga sig på. 
 
I alla fall har vi hunnit tanka rejäl dos farmorenergi, något som ständigt saknas i England. Vi har lunchat & shoppat, det är sånt vi gör bäst lilla Hs farmor och jag. Innan lillan föddes ägnade vi så mycket tid åt det att farfar tyckte vi kunde dra ner på det :-) 
 
Jag tankar även maxdos på Sandra. Bor ju i hennes hus så vi ses jämt och än så länge drar vi jämt. Konstigt vore väl annars. 
 
Lilla H pratar mycket om England och sitt hus här. Hon ägnar mest tiden åt att leka med Leon & Alina! Underbart att ha lekkamraterna under samma tak. Hon längtar mycket efter sin pappa och vem gör inte det ....
 
Glada tjejer som vaknar upp tillsammans varje dag. "Jag älskar dig Alina" säger Lilla H varje dag till Alina. Om hon får nåt svar hör jag inte. 
 
Jag Sandra & Malin igårkväll när vi åt cacciatora. 
 
 
Mattias plockade fram grillen i vår ära trots att snön föll! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0