Tips + efterlysning!

Måste få tipsa om sommarens bästa köp. Köpte en kjol från Ralph Lauren till Lilla H med inbyggd byxa under. Den är så fin men samtidigt smidig då hon kan röra sig precis hur hon vill utan att hennes underbyxor syns vid olämpliga tillfällen (ja det finns sådana tillfällen även för barn). Det är kanske känsligare här jag vet inte riktigt. Önskar jag köpt flera! Vet ni något annat märke med sådana kjolar säg gärna till för jag vill köpa flera! 
 
Marinblått & vitt, min favoritkombination! 
 
Trött i vagnen på stan. Kjolen har åkt upp till midjan, inget jag såg på en lång stund men det gör inget för under har hon byxorna. 

Kommentarer

Postat av: Linda ~Saga & Emilia~

Har har sett liknande hos RL de är som de på bilden, inbyggda små hotpants? En del andra har ju separata trosor i samma mönster men inte med något som sitter fast!

Svar: Jag vet! Vill gärna ha såna där det är hotpants som sitter fast!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-06-10 kl: 00:06:45
URL: http://emiliasaga.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag tycker mig ha sett liknande på Zara. Det var för något år sedan så de finns kanske inte längre.

Svar: Åhhh får ta och kika där då! Tack!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-06-10 kl: 12:15:18
Postat av: Petra

Min dotter håller alltid på med och hjular och gör handvolter när hon ser en gräsmatta. Hon är tio år så jag förstår vad du menar såna byxor under kjolen hade varit perfekta till henne.

Svar: Ja det hade det absolut varit!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-06-10 kl: 13:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0