Little Solsbury Hill

Idag testade vi vår nya hamburgspress som maken fick i present. Lillan badade själv i poolen samtidigt som jag förberedde grillmiddagen (jag höll ett vakande öga på henne hela tiden för den orolige). Sen satt vi ute och njöt i solen och av middagen. När vi var klara var himlen fortfarande klarblå och solen sken så vi begav oss ut på skattjakt (geocaching). Vi vandrade upp på Solsbury Hill som ligger drygt en halv kilometer från oss. Dock insåg vi att det hållet vi kom ifrån skulle vara omöjligt så vi gick tillbaka och tog bilen och körde runt och vandrade upp från ett annat håll. Gud så vackert det är här i England. Somerset som vi bor i är bara såååå vackert! 
 
Lilla H & maken är oense om vägen. Den ena vill gå uppåt och den andra neråt. 
 
På väg uppåt
 
Uppe!
 
Maken strövar omkring uppe på Solsbury Hill. Till höger om honom ser ni lite av Bath. Man ser hela staden därifrån. 
 
Lilltjejen i min jacka. Hon frös. Surprise! På väg ner till mig som letar cach i terrängen. Måste jag säga att det blev fästningcheck sen... 

Kommentarer

Postat av: Nina

Det är ändå inte ok att lämna barn själva vid vatten.

Svar: Hon var ej själv. Jag var där, jag var bara inte i vattnet.
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-06-04 kl: 10:37:21
Postat av: Anna

Till Nina! Hon skrev ju att hon hade koll!

Det måste vara fantastiskt att ha tillgång till en pool!

Skrivet: 2013-06-04 kl: 15:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0