Besök

Mina föräldrar har varit här över helgen. Det var verkligen kul att få visa dem hur vi bor och vår fina stad! I lördags var vi i Bath centrum och gick omkring, tittade på olika sevärdheter, lunchade och försökte undvika regnet. På kvällen gick vi till Green Park Brasserie och åt mat och gick sedan till TGI Fridays för efterrätt. På brasseriet var det livemusik. Det var trevligt. Igår åkte vi på dagsutflykt till Oxford för min mamma ville väldigt gärna se den staden. Det var mycket trevligt och vi åkte en sån där turistbuss i regnet. 
 
Lilla H med mormor, de försöker klä på nallebjörnen Lilla H precis fått. Den är köpt på Build à Bear, där man bygger sin egen nallebjörn, väljer kläder och tillbehör. Denna var en sommarbjörn med bikini, solglasögon och flipflops. 
 
Min pappa & mamma!
Vi är en internationell familj då vi bor i England, de bor i Thailand och Sverige och min bror i Sverige. 
 
Lilla H hade sina hörselskydd med sig på restaurangen med livemusik. Måste verkligen tipsa om sådana i barnstorlek, hon har haft dem sedan hon var spädbarn och vi har haft mycket nytta av dem. 
 
På bussen runt Oxford. Regnigt värre. 

Kommentarer

Postat av: AO

Vilka mysiga bilder! Förstår ni haft trevligt,det syns!
Nu har jag precis börjat min semester!! Yes,så efterlängtad!
Kram

Svar: Skönt med semester. Kan ni inte boka om era flyg och mellanlanda i London!
homeawayfromhome.blogg.se

Skrivet: 2013-06-18 kl: 11:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0