Sandra var är du?

Lördag kväll och jag sitter här i mysbyxor (inget ovanligt dock) och funderar på en tillvaro utan Sandra (Leon & Alinas mamma). Ikväll ska vi nämligen inte ses. Väldigt märkligt då jag träffar henne oftare än min make typ. Hon har dock försökt locka mig genom att "bjuda" mig till stan och handla med henne och hennes tre barn. Ja jippie precis vad jag vill göra på en lördagskväll! Det konstiga nr 1 är att jag sa JA. Jag sa att jag kunde följa med om jag fick ha Naima (den minsta) i min vagn och låtsas att hon var min bebis. Att Sandra sa ja till det är nr 2 av konstigheterna. Det tredje konstiga är att vi var och åt sushi för några dagar sedan och hon då lät mig gå och säga till alla i restaurangen att Naima var min dotter. Nej nu ljuger jag, det sista hände inte. Jo sushin men inte det andra! I alla fall ikväll ska vi inte ses, vi har redan setts en sväng idag och imorgon ska vi ju ses igen! Jippie!
 
Sandra på en stubbe i skogen med liten Leon. 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Hahha! Känner jag dig rätt, så lär vi ju prata med varandra några gånger till idag innan vi ses imorgon. Tack för den vackra bilden! Moahahahah!

Skrivet: 2013-01-12 kl: 18:43:02
Postat av: Cecilia

Det var den "bästa" jag hade!

Skrivet: 2013-01-12 kl: 19:59:35
URL: http://homeawayfromhome.blogg.se
Postat av: Sandra Benne

hahahaha!!!!!

Skrivet: 2013-01-12 kl: 21:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0